Koulutukset

Joukko ihmisiä tutkailemassa papereita.

Terästä työkalujasi – Myynti-Peili asiakaskohtaamisten kehittämiseen!

Tiesitkö, että Myynti-Peili soveltuu laaja-alaisesti ja monipuolisesti asiakaskohtaamisten sekä asiakaspalvelun laadun kehittämiseen?

Tuloksellisissa asiakaskohtaamisissa ratkaisevassa roolissa ovat vuorovaikutustaidot sekä kyky vaikuttaa asiakkaaseen. Myynti-Peili on Peili-käyttäytymisprofiiliin pohjalta luotu valmennuskonsepti, joka sisältää asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin kehitetyn valmennusmateriaalin. Valmennuskonsepti auttaa kehittämään vaikuttamistaitoja ja ymmärtämään erityyppisten asiakkaiden tarpeita vuorovaikutustilanteissa. Myynti-Peiliin sisältyy henkilökohtainen Peili-palaute käyttäytymistyylistä ja luottamuksen rakenteesta.

Myynti-Peiliä käytetään pääasiassa ryhmävalmennuksissa, mutta se soveltuu yhtä lailla syventämään yksilöllistä coaching-prosessia. Peili-käyttäytymisprofiilin käyttöön sertifioituneet valmentajat voivat jatkokouluttautua Myynti-Peilin käyttöön.

Tämä tilaisuus on tarkoitettu sertifioituneille Peili-käyttäytymisprofiilivalmentajille. Tietoisku antaa tarkemmat tiedot Myynti-Peilin käyttömahdollisuuksista erilaisissa valmennuksissa.

Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella!

Kevään 2024 Myynti-Peilin jatkokoulutukset etänä 15.2.2024 ja 13.6.2024.

 

Aika: 18.4.2.2024 klo 17.00-17.30 + 15 min aikaa keskustelulle

Toteutusalusta: Teams

Vetäjä: Taina Rämö-Korpinen, CEO, Senior Leadership Coach

Heräsikö mielenkiintosi, mutta ajankohdat eivät sovi? Kysy lisää Taina Rämö-Korpiselta tramo@nullpeiliconsulting.fi.

Peili-uutiskirje

Tilaa 6-8 kertaa vuodessa ilmestyvä Peili-uutiskirje.