Uutiset

Suurennuslasi ja ihmisiä
Mittasimme onnistumistamme – asiakastyytyväisyys kasvussa
Lisätty kategoriaan
kirjoittajalta Peili

Toteutimme marras-joulukuussa 2019 asiakastyytyväisyyskyselyn, joka oli jatkoa vuonna 2017 toteutetulle kyselylle. Lähetimme kyselyn sertifioiduille Peili-käyttäytymisprofiilivalmentajille. Tulokset osoittavat, että Peili-valmentajien tyytyväisyys sekä yritykseemme että Peili-käyttäytymisprofiiliin on kasvanut entisestään ja lukemat ovat erinomaiset.

Suositteluhalukkuutta mittaava NPS-luku oli vuoden 2019 kyselyssä Peili Consultingin osalta huikeat 93 ja Peili-käyttäytymisprofiilin osalta 90 (maksimilukema 100). Edellisessä mittauksessa yritys sai lukeman 85 ja Peili-käyttäytymisprofiili arvon 88. Olemme siis pystyneet parantamaan tulosta varsin korkeasta lähtötasosta huolimatta.

Vuoden 2017 kysely lähetettiin yhteensä 172 Peili-käyttäytymisprofiilivalmentajalle. Viime vuoden kysely puolestaan osoitettiin valmentajaverkoston kasvun myötä 200 valmentajalle. Kummallakin kerralla kyselyyn vastasi reilu viidennes Peili-valmentajista.

Erityisen hyvin onnistuimme luotettavuudessa. Asiakkaamme arvioivat asteikolla 1-5 sekä luotettavuuttamme että luotettavuuden tärkeyttä arvosanalla 5. Toimitusvarmuus, joustavuus, mahdollisten ongelmatilanteiden ratkonta ja asioinnin miellyttävyys saivat kaikki arvosanaksi yli 4.75. Saimmekin kyselyssä paljon kiitosta yhteistyöstä ja erinomaisesta asiakaspalvelusta.

Kehityspalautteessa toivottiin mm. Peilin tunnettuuden lisäämistä, lisää oheismateriaalia, harjoituksia, sovellustapoja sekä enemmän näkyvyyttä somessa. Saimme myös kannustusta jatkaa kehitystyötä edelleen ja toiveita lisäpanostuksista ulkoasun suhteen. Otamme kehityspalautteen huomioon kehityskohteiden priorisoinnissa ja kehityspanosten kohdentamisessa.

Tärkeänä pidettiin sitä, että Peili-käyttäytymisprofiilin sertifioinnin voi kerrata maksutta ja että saatavilla on maksutonta asiantuntijatukea. Myös Peilin kotimaisuus koettiin tärkeäksi asiaksi. Perussertifioinnin antia syventäviin Peili-moduuleihin osallistuneista 88 %:a piti niitä asiantuntevina ja hyödyllisinä. Yhteensä 98 %:a vastaajista on sitä mieltä, että Peili-käyttäytymisprofiili auttaa saavuttamaan tuloksia valmennuksissa.

Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita arvokkaasta palautteesta sekä kaikkia Peili-valmentajia yhteistyöstä.

Arvoimme kaikkien asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden henkilöiden kesken ilmaisen 5 kappaleen Peili-käyttäytymisprofiilin tilauksen. Arpa osui Kahvikiven Jutta Ikosen kohdalle!

Peili

Sertifioimme valmentajia, kouluttajia ja HR-ammattilaisia Peili-työkalujen käyttöön.

Kommentit (1)

Tiia Arjanne

Aivan mahtavaa!!

Lisää kommentti

Peili-uutiskirje

Tilaa 6-8 kertaa vuodessa ilmestyvä Peili-uutiskirje.