Uutiset

NPS-mittari tuloksella 93
Asiakastyytyväisyyskyselyn NPS – huikea tulos!
Lisätty kategoriaan
kirjoittajalta Peili

Tänä keväänä sertifioituneille Peili-valmentajille toteutetussa asiakastyytyväisyyskyselyssä Peili-käyttäytymisprofiili sai suositteluhalukkuutta mittaavaksi NPS-lukemaksi huikeat 93 ja Peili Consulting yrityksenä 89.

NPS-skaala (Net Promoter Score) alkaa negatiivisesta luvusta -100. Korkein mahdollinen pistemäärä on 100. Kansainvälisessä NPS benchmarking -vertailussa pisteet luokitellaan seuraavasti: tulos -100­–0 merkitsee, että pitää parantaa, tulos 0–50 on hyvä, tulos 50–70 on erinomainen ja tulos 70–100 on maailmanluokkaa.

Erityisen sykähdyttävää meille oli se, että yli 6 vuotta Peiliä käyttäneiden valmentajien antama NPS-lukema sekä Peili-käyttäytymisprofiilille että yrityksellemme oli täydet 100! Iloitsemme tästä upeasta tuloksesta ja siitä, että asiakaslupauksemme ”Me tuemme – Sinä onnistut” toimii myös käytännössä. Kerromme vielä myöhemmin lisää asiakaskyselyn annista.

Näistä lukemista on hyvä jatkaa Peili-käyttäytymisprofiilin kehitystyötä ja laadukasta asiakaspalvelua, josta olemmekin tunnettuja alallamme. Lämmin kiitos yhteistyöstä asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme.

Peili

Sertifioimme valmentajia, kouluttajia ja HR-ammattilaisia Peili-työkalujen käyttöön.

Lisää kommentti

Peili-uutiskirje

Tilaa 6-8 kertaa vuodessa ilmestyvä Peili-uutiskirje.