Tuloksellisessa myyntityössä ratkaisevassa roolissa ovat vuorovaikutustaidot ja kyky vaikuttaa asiakkaaseen. Myynti-Peili auttaa kehittämään vaikuttamistaitoja. Se kuvaa, millainen olet myyjänä, millaisia asiakkaasi ovat, ja miten rakennat luottamusta erityyppisten ihmisten kanssa.
Vaatimukset myyjää kohtaan ovat kasvaneet entisestään. Usein asiakas on myyjän tavatessaan jo pitkällä ostoprosessissa ja odottaa myyjältä sekä asiantuntemusta että onnistunutta asiakaskohtaamista. Digiajassa yksittäisen asiakaskohtaamisen arvo korostuu. Seuraavassa Joanna Nummila kertoo aiheesta lisää.
Myynti-Peilin antia
- Tunne itsesi – omat vahvuutesi ja kehitysalueesi myyjänä
- Tunnista asiakkaasi – erityyppiset ihmiset ostajina
- Rakenna luottamusta – löydä yhteinen kieli erityyppisten ihmisten kanssa
- Toimi tilanneherkästi – asiakkaiden erilaiset tarpeet myyntitapahtuman eri vaiheissa
- Tehosta yhteistyötä – rakentava vuorovaikutus omassa työyhteisössä
Myynti-Peili valmennuksissa
Myynti-Peili on Peili-käyttäytymisprofiilista tuloksellisen myyntityön avuksi kehitetty sovellus. Myynti-Peili sisältää käyttäytymistyyli- ja luottamuspalautteet, jotka perustuvat itsearvion lisäksi aina myös muiden henkilöiden antamiin palautteisiin. Myynti-Peiliä käytetään pääasiassa ryhmävalmennuksissa, mutta se soveltuu yhtälailla syventämään yksilöllistä coachingprosessia.
Peili-käyttäytymisprofiilin käyttöön sertifioituneet valmentajat voivat pätevöityä Myynti-Peilin käyttöön jatkokoulutuksessa. Myynti-Peilin käyttöön sertifioituneet valmentajat ja Peili Consulting toteuttavat myyntivalmennuksia.
Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!