Tuloksellisissa asiakaskohtaamisissa ratkaisevassa roolissa ovat vuorovaikutustaidot sekä kyky vaikuttaa asiakkaaseen. Nykyajassa jokaisen yksittäisen kohtaamisen arvo korostuu entisestään, kun asiakkaat kartoittavat kiinnostavia palveluita ja tuotteita valtaosin verkkosivustojen kautta. Kun tunnet itsesi eli omat vahvuutesi sekä kehitysalueesi asiakaspalvelijana ja tunnistat lisäksi erityyppisten asiakkaiden odotukset sekä tavan rakentaa luottamusta, hallussasi ovat eväät onnistumisiin arvokkaiden asiakaskohtaamisten toteutuessa.
Myynti-Peili on Peili-käyttäytymisprofiiliin pohjautuva valmennuskonsepti, joka soveltuu monipuolisesti asiakaskohtaamisten ymmärryksen syventämiseen ja laadun sparraamiseen. Se auttaa kehittämään vaikuttamistaitoja ja ymmärtämään erityyppisten asiakkaiden tarpeita vuorovaikutustilanteissa. Samalla henkilökohtaiset Peili-palautteet, jotka perustuvat itsearvion lisäksi aina myös muiden henkilöiden antamiin palautteisiin, lisäävät ammatillista itsetuntemusta asiakastyön ammattilaisena.
Webinaari antaa ideoita ja näkökulmia asiakaskohtaamisten kehittämistoimenpiteisiin tiiminvetäjille, asiakaspalvelun ja myynnin parissa työskenteleville henkilöille, HR-ammattilaisille ja valmentajille sekä kouluttajille.
Tule mukaan kuulemaan, miten saavuttaa lisää onnistuneita asiakaskohtaamisia ja toimia tilanneherkästi myyntitapahtuman ja asiakaskohtaamisen eri vaiheissa. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.