Koulutukset

Peili-koulutukset

Hyvää oli treenit, keskustelu, tieto, ideat, perusteellisuus (miksi) - sain vastauksia kysymyksiin!
Terästä työkalujasi – Myynti-Peili asiakaskohtaamisten kehittämiseen!
Tiesitkö, että Myynti-Peili soveltuu laaja-alaisesti ja monipuolisesti asiakaskohtaamisten sekä asiakaspalvelun laadun kehittämiseen? Tuloksellisissa asiakaskohtaamisissa ratkaisevassa roolissa ovat vuorovaikutustaidot sekä kyky vaikuttaa asiakkaaseen. Myynti-Peili on Peili-käyttäytymisprofiiliin pohjalta luotu valmennuskonsepti, joka sisältää asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin kehitetyn valmennusmateriaalin.
lue lisää
Käyttäytymisprofiilin sertifiointikoulutus
HR-ammattilaisille, valmentajille ja kouluttajille Voit soveltaa Peili-käyttäytymisprofiilia monipuolisesti työyhteisöjen ja oppilaitosten eri kohderyhmien valmentamisessa ja vuorovaikutus- sekä yhteistyötaitojen kehittämisessä. Sertifiointikoulutuksessa saat valmiudet käyttää kaikkia kolmea palauteosiota eli käyttäytymistyyli-, kohtaamiskyky- ja luottamuspalautetta omissa valmennuksissasi.  Koulutus on kaksipäiväinen.  
lue lisää
Peili-käyttäytymisprofiili ja projektin käynnistäminen
Syventävä koulutus sertifioituneille Peili-käyttäytymisprofiili -valmentajille Haluaisitko lisätä valmennustarjontaasi projektin käynnistämiseen liittyvän workshopin tai vahvistaa osaamistasi Peili-käyttäytymisprofiilien ja projektinäkökulman yhdistämisestä? Peili-valmentajana voit tukea ryhmäytymistä, vuorovaikutusta ja yhteistyötä monin tavoin myös projektityöskentelyssä. Tule mukaan syventävään koulutukseen kuulemaan kokeneen
lue lisää
Myynti-Peilin jatkokoulutus
Sertifioituneille Peili-käyttäytymisprofiilivalmentajille Myynti-Peili on monipuolinen valmennustyökalu asiakaspalvelun ja myyntityön kehittämiseen asiakaskohtaamisten ja ostoprosessin näkökulmasta. Sertifioituneet Peili-valmentajat voivat laajentaa omaa Peili-osaamistaan ja valmennusvalikoimaansa Myynti-Peilin avulla.   Toteutusalusta: Teams Aika: klo 9.00-13.00 Kouluttaja: Taina Rämö-Korpinen Hinta: 425 € +
lue lisää
Myynti-Peilin henkilökohtainen jatkokoulutus
Myynnin ja asiakaspalvelun valmentajille Digiajan ja verkkokauppojen keskellä asiakaskohtaamisten arvo korostuu entisestään. Myynti-Peilin jatkokoulutus antaa myynnin ja asiakaspalvelun valmentajille sekä kouluttajille valmiudet ja kattavan materiaalipaketin asiakaspalvelussa työskentelevien henkilöiden ja myynnin ammattilaisten ja valmentamiseen. Näkökulmina koulutuksessa ovat asiakkaiden
lue lisää
Tunnista vahvuudet, onnistu yhteistyössä -tiimivalmennus
Tiimivalmennus henkilökohtaisilla Peili-palautteilla virittää uusia ideoita yhteistyöhön sekä vahvistaa vuorovaikutusta. Palaute auttaa tunnistamaan entistä paremmin luontaisia vahvuuksia ja kertoo vinkkejä myös kehittymiseen. Valmennus on turvallinen, sillä tarkemmat osallistujakohtaiset tulokset ovat henkilökohtaisia, vaikka pääteemoja ja käyttäytymistyylien jakaumaa
lue lisää

Peili-uutiskirje

Tilaa 6-8 kertaa vuodessa ilmestyvä Peili-uutiskirje.